Rabatkode til Customfit.eu: CMIDAG12

 

>>> KLIK HER for at komme til tilbuddet. En Cheap Monday Frida Coat til kun 40 euro/ca 300 kr + fragt.

Bemærk prisen er rettet på shoppen. Den vil stige efter endt kampagne.

 

Tilbuddet udløber om:

 

Billig Cheap Monday vinter coat til kun 300 kr

Customfit.eu kan hermed tilbyde den populære Frida Coat fra Cheap Monday til kun 40 euro = ca 300 kr. I butikkerne koster den normalt 120 euro = ca 900 kr, så der er virkelig mange penge at spare.
Det er en meget klassiske vinterjakke, også kaldet Parka grundet dens længde, som Cheap Monday har designet. Designet er enkelt og lige til, og der er en lynlås på fronten, samt lommer på hver side. Overflade består af nylon, som er behandlet på en speciel måde, så det giver et mat skinnende look. Den er desuden vindtæt, så den kan benyttes i de kølige vinter måneder. Indvendig er den foret med polyester.
Alt i alt er der tale om en rigtig lækker parka, som både er moderne og brugbar.

Selvom Cheap Monday mest er kendt for tight jeans, så har mærket haft stor succes med produktionen af bluser, trøjer og overtøj, hvilket denne coat er et godt eksempel på.

Lidt fakta om Cheap Monday

Cheap Monday er et nyere svensk mærke, hvis historie reelt starter i 2000, selvom mærket først blev grundlagt i 2004. Det var i 2000 at Örjan Andersson, Adam Friberg og to venner åbnede en luksus genbrugsbutik i en forstad til den svenske hovedstad Stockholm. Det var en anderledes second hand butik, da den kun solgte bedre og mere luksuriøse mærker og brands, og den havde kun åben Lørdag og Søndag. På grund af åbningstiderne fik butikken navnet Weekday, hvilket var et atypisk navn, men det passede perfekt til konceptet.

Butikkens beliggenhed var ingen ulempe, og på meget kort tid blev Weekday et kæmpe hit, hvor folk strømmede til fra Stockholm og omegn for at shoppe billigt second hand tøj. Faktisk blev butikken så stort et hit, at de 4 venner gik sammen med Lasse Karlsson, og åbnede en butik mere centralt i Stockholm. Den nye butik havde åben alle ugens dage, og derfor fik den navnet Weekday.
Konceptet i Weekday var dog en smule anderledes, da butikken kombinerede dyre second hand varer med nye varer fra flere eksklusive mærker. Altså et mix af second hand varer og nye varer i lækre, moderne og anderledes omgivelser.

Men det irriterede Örjan, at alle jeans Weekday solgte var så dyre. Han mente, at det måtte være muligt at kunne leverer samme lækre designs, samme kvalitet og samme moderigtige jeans til en billigere pris. Derfor gik han igang med at designe og producerer nogle jeans, som kun Weekday skulle sælge. Mærket blev kaldt Cheap Monday, og sådan blev det kendte svenske mærke grundlagt.
I Marts 2004 landede de første 800 par Cheap Monday jeans i Weekday og Weekend butikkerne. Den første model hed “TIGHT”, en meget stram og tight fitted denim jeans med strech i unisex, hvilket vil sige, at den både var til damer og herre. Prisen var yderst billig i forhold til de andre mærker, som især blev solgt i Weekday butikken.
Mærket blev en mega succes, og på blot få uger var de første 800 par Cheap Monday jeans solgt, og Örjan måtte sætte endnu en produktion igang, da efterspørgslen var enorm.

Allerede i 2005 kom den første Cheap Monday kollektion på markedet, og det var en fuld kollektion. Det vil sige, at den bestod af både jeans, toppe, tshirts, jakker, bikinier mm. De begyndte desuden at distribuere mærket til andre butikker rundt omkring i Sverige. Senere kom mærket også ud i flere andre lande. Idag sælges mærket i over 30 lande.

Skull logoet samt H&Ms opkøb

Mange forbinder Cheap Monday med det grinende Skull logo, som er blevet et synonym med mærket. Logoet er udviklet, designet og lavet af Örjans to venner Björn Atldax og Karl Grandin. Begge har også hjulpet til med indretningen af Weekend og Weekday butikkerne.

Grundet CMs voldsomme vækst og vokseværk, så vakte mærket opsigt i modebranchen. Og det medførte at selveste H&M i 2008 købte 60% af aktierne i firmaet bag Cheap Monday, nemlig Fabric Scandinavia AB. Dengang blev det kaldt en strategisk erhvervelse, men de fleste havde nok indset, at det kun var et spørgsmål om tid, før H&M købte resten af firmaet. Og allerede i 2010 købte H&M så de sidste 40% af Fabric Scandinavia AB, hvilket betød at H&M fik fuld kontrol over Cheap Monday brandet, Weekend butikken, Weekday butikkerne (der var kommet flere til) samt mærket Monkie.

Et online Outlet

Customfit.eu er en tysk webshop, som hovedsageligt sælger designer solbriller. Firmaet har specialiseret sig i, at opkøbe rester og ældre kollektioner fra mærkerne, distributørerne og producenterne, som de så sælger med store besparelser. Du kan altså spare rigtig mange penge, ved at købe et par solbriller fra sidste sæsons kollektion.
Ud over solbriller så sælger firmaet også af og til tøj og andre mode produkter. Så leder du efter billige varer, så er det værd at holde øje med de nye varer, som de får.

Outlet er et amerikansk fænomen, som for alvor har vundet frem i Europa i de senere år. I Danmark går konceptet også under navnet lagersalg.

Customfit.eu forhandler kun ægte mærkevarer, da alle varerne kommer fra autoriserede kanaler. På den måde er de sikre på, at der ikke kommer falske produkter ind i sortimentet.
Selvom firmaet ligger i Tyskland, så har de dag til dag levering på alle bestillinger fra Danmark. Varerne sendes med UPS, og der er fuld tracking på alle forsendelser. Så du kan hele tiden følge din pakke, når den er afhentet.

Så mangler du billige solbriller, eller andre billige mærkevarer, så tjek Customfit.eu ud. De har helt sikkert nogle mode varer, som fanger din interesse.

 

Firma info

Customfit.eu
Anschar Str 9
24534 Neumünster
Tyskland
Der er ingen varer på adressen. Dette er kun kontor faciliteter.

Tlf.: –
Mail: info@customfit.eu

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)